Hoe wij werken

De kracht van eenheid: Aan de slag van kop tot staart


Wij begeleiden u bij het uitwerken van de positioneringsstrategie en de uitrol ervan in de marketing en organisatie. Wij bewaken dat de acties die we samen met u inzetten naadloos op elkaar aansluiten, zodat er maximaal rendement uit uw en onze inspanningen ontstaat.

kom meer te weten
01. Strategie

stap 1: Uw bedrijfs strategie helder op papier

We gaan in drie overzichtelijk stappen aan de slag. Stap een is het vastleggen van de positionerings­strategie in de vorm van een inspirerende merkidentiteit. Geen wollige taal of luchtballonnen, maar een helder verhaal met business-sense. Want met mooie woorden die niets zeggen ga je de (commerciële) doelstellingen niet bereiken.

02. Marketing

Stap 2: De marketing machine geolied laten draaien

Als tweede stap gaan we met de marketing aan de slag. Met als doel: een sterke profilering voor uw organisatie en marketing die echt voor u gaat werken. We gaan niet op de stoel van uw marketingmensen zitten, maar werken nauw met hen samen om de door ons ontwikkelde plannen uit te voeren. Door onze expertise in het proces over te dragen versterken wij uw marketing-organisatie en maken wij onszelf overbodig.

03. Organisatie & Interne Communicatie

Stap 3: Alle neuzen en acties dezelfde kant op

In deze stap nemen we de mensen in de organisatie mee in de strategie en de plannen om ze uit te rollen. We helpen bij het opzetten en uitrollen van de interne communicatie en begeleiden bij het aanbrengen van structuur in het werken, bijvoorbeeld een vaste overlegstructuur, heldere rol/taakverdeling en het werken vanuit doelgerichte agenda's. Want pas als iedereen in de organisatie weet wat de strategie is, wat zijn/haar rol is in de uitrol ervan en deze rol ook echt kan pakken, gaat de organisatie pas echt vliegen!

aanjagers

Wij jagen de uitrol van uw positioneringsstrategie van kop tot staart aan en brengen de juiste expertise op het juiste moment in.

strategie
ellen van dijk

Ellen is de strateeg binnen het team van BrandForceOne. Ze houdt het overzicht en weet zaken met haar positiviteit, expertise en overtuigingskracht op gang te houden. Ellen: 'Ik heb een rotsvast vertrouwen in het potentieel van onze klanten. Door ze mee te nemen in wat ik zie en te komen met concrete actieplannen zorg ik dat er beweging ontstaat.

Stuur mij een bericht
Stuur mij een bericht
marketing
kim van der knaap

Kim is de go-getter in het team en deelt als zussen met Ellen hetzelfde DNA. Haar enthousiasme en drive maken dat de beoogde resultaten ook daadwerkelijk worden gerealiseerd. Kim: 'Marketing is geen magic wand. Het succes zit hem in het proces van continu met elkaar op de bal zitten, evalueren en bijsturen. Met de klant tot goede ideeën en resultaat komen, daar word ik blij van.'

Stuur mij een bericht
Stuur mij een bericht
uitvoering
Bo michelle van Bodegraven

Bo Michelle is als kind uit een ondernemersnest behept met dezelfde 'niet lullen maar poetsen' mentaliteit als Ellen en Kim. Bo Michelle: 'Ik zorg ervoor dat achter de schermen gebeurt wat moet gebeuren. In nauwe samenwerking met Ellen en Kim werk ik de marketingaanpak voor, zodat onze klanten het stokje vervolgens zelf over kunnen nemen wanneer alles eenmaal staat en draait.'

Stuur mij een bericht
Stuur mij een bericht

Sterke concepten
in samenwerking met partners

De eerste stap na het op papier zetten van de strategie, is de doorvertaling ervan naar een sterk visueel concept: de huisstijl, website, fotografie en brandmovie. Daardoor gaat niet alleen de buitenwereld zien wie u als organisatie bent/wilt zijn, maar ook de mensen in uw organisatie: 'dit is wie we willen zijn!'

Om de plannen die wij maken op het beoogde niveau uit te voeren brengen wij bij voorkeur specialisten uit ons eigen netwerk in. Van tekstschrijvers tot art directors en van filmmakers tot fotografen. U heeft direct de juiste partijen aan tafel en weten zeker dat we met kwaliteitspartijen werken. We zijn door onze jarenlange samenwerking bovendien naadloos op elkaar ingespeeld en kunnen snel schakelen om tot resultaat te komen.

Maak kennis met Shoot the Rabbit en Uncommon, onze key-partners voor het in beeld, vorm en beleving omzetten van de positionering die wij vanuit BrandForceOne voor u neerzetten.

kom meer te weten
Bart Leferink

Bart Leferink is een van de oprichters van content powerhouse Shoottherabbit®, een filmproductiemaatschappij gespecialiseerd op de ontwikkeling van contentstrategie, brandmovies en data-gedreven video-advertentiecampagnes.

shoottherabbit.nl
Sander Rohrink

Sander Rohrink is de oprichter van Uncommon®, een design studio gespecialiseerd in brand development, webdesign en motion graphics.

uncommon.nl